Amennyiben előjegyzi termékünket, annak megjelenéséről e-mailben értesítjük!

„Vállalati felelősségvállalás”, „vállalati társadalmi felelősségvállalás”, „vállalati fenntarthatóság”, „környezeti-társadalmi-vállalatkormányzási stratégiák”, „közös értékteremtés” - CSR, CR, CS, ESG, CSV - felesleges őket összepárosítani, mert mind ugyanazt jelentik, vagy mégsem?

Többek között erre is választ ad Radácsi László a BGE stratégiai rektorhelyettese sztorikkal, példákkal, grafikákkal teletűzdelt kiadványa, mely nemcsak a felelősen gondolkodó vállalatvezetőnek, szakértőnek, hanem a felsőfokú képzésben résztvevő üzleti szakos hallgatóknak, tartalmas olvasmányt kínál.

A kötet szerkezete:

  • A fenntartható, felelős üzlet fogalma
  • A felelős üzlethez kapcsolódószakterületek
  • A felelős üzlet újkori története
  • Értékteremtés és üzleti modell
  • Érintettek
  • Hatások, lényeges ügyek
  • Nem pénzügyi jelentés
  • Munkahelyi közösség
  • Felelős fogyasztás, felelős marketing
  • Felelős befektetések
  • Felelősségvállalás a KKV szektorban
  • Társadalmi vállalkozások
  • Szektorközi partnerségek
  • Kiválósági rangsorok és díjak



JogTudor program kedvezményt kiadónk csak a saját könyveire biztosítja. Ez a könyv nem (vagy nem kizárólag) a HVG-ORAC Kiadó kiadványa, így ezt a kedvezményt nem tudja igénybe venni.

Kiadvány
ISBN 978 963 638 611 5
Megjelenés éve 2021
Formátum B/5, ragasztókötött
Terjedelem (oldalszám) 266


Kapcsolódó termékek

Copyright © 2014 HVG-ORAC Lap- és Könyvkiadó | Minden jog fenntartva.