Aktuális szállítási információk és ügyfélszolgálati változások a koronavírus miatt
Kiadónk a koronavírussal kapcsolatos óvintézkedések mellett is folyamatosan kiszolgálja ügyfeleit.
Munkatársaink mind a központi telefonszámainkon (+36 1 340-2304 és +36 1 340-2305), mind a központi e-mail címünkön (kozpont@hvgorac.hu) elérhetőek.
Az online vásárlásokat folyamatosan teljesítjük, azonban a Pick Pack Pontokon történő átvételi lehetőség jelenleg szünetel!
A GLS futárszolgálattal történő szállítás továbbra is igénybe vehető.
A Károlyi utcai könyvesboltban történő személyes átvételi lehetőség ismét elérhető. A Kiadóban (1037 Budapest, Montevideo u. 14.) történő átvétel továbbra is működik, az irodaház előterében lévő asztalokra helyezzük ki a vásárolt kiadványokat.
Kérjük, hogy a Jogkódex szupportjával kapcsolatos megkereséseiket a helpdesk@hvgorac.hu címre küldjék! Írják meg legyenek szívesek problémájukat, nevüket, telefonszámukat, és munkatársaink felveszik Önökkel a kapcsolatot!
A 2010-es médiajogforrások az infokommunikációs technológiai fejlődéshez igazodó, rugalmas és liberalizált jogi alapokra helyezték a médiaszolgáltatásokban és a sajtótermékekben közzétett kereskedelmi közlemények szabályozását.
Az új jogi környezet utat nyitott a tengerentúl igen népszerű és elterjedt kommunikációs forma, a termékmegjelenítés előtt, enyhítette a támogatásra és a reklámra nehezedő szabályozási terhet, valamint az új reklámozási technikák és módok (virtuális, osztott képernyős reklám) alkalmazásával kiszélesítette a reklámok elhelyezésében rejlő lehetőségeket.
A reklámjellegű tartalmak tömegkommunikációs eszközökben való megjelenítése az egyik legösszetettebb, több oldalról megközelíthető, különböző gazdasági érdekek által keretezett médiajogi kérdés. A szerző a reklámjog és a médiajog keresztmetszetét képező kereskedelmi közlemények formai és tartalmi korlátait az Európai Unió irányadó szabályozási modellje és a hazai joggyakorlat tükrében mutatja be és elemzi.
A kötetet a területtel foglalkozó elméleti és gyakorlati szakemberek, valamint a médiapiaci szereplők számára ajánljuk.
Kiadvány | |
ISBN | 978-963-258-1620 |
Megjelenés éve | 2012 |
Formátum | B/5 |
Terjedelem (oldalszám) | 131 |
Megrendelőlap
Megrendelés esetén kérjük, töltse le a megrendelőlapot és juttassa vissza beszkennelve e-mail címünkre vagy a +36 1 349 7600 fax számra.Megrendelőlap
letöltése (PDF)