Amennyiben előjegyzi termékünket, annak megjelenéséről e-mailben értesítjük!

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy a Dialóg Eötvös könyvesboltunk 2017. december 27-29. között zárva tart! Nyitás: 2018. január 2. (kedd)

A 2010-es médiajogforrások az infokommunikációs technológiai fejlődéshez igazodó, rugalmas és liberalizált jogi alapokra helyezték a médiaszolgáltatásokban és a sajtótermékekben közzétett kereskedelmi közlemények szabályozását.

Az új jogi környezet utat nyitott a tengerentúl igen népszerű és elterjedt kommunikációs forma, a termékmegjelenítés előtt, enyhítette a támogatásra és a reklámra nehezedő szabályozási terhet, valamint az új reklámozási technikák és módok (virtuális, osztott képernyős reklám) alkalmazásával kiszélesítette a reklámok elhelyezésében rejlő lehetőségeket.

A reklámjellegű tartalmak tömegkommunikációs eszközökben való megjelenítése az egyik legösszetettebb, több oldalról megközelíthető, különböző gazdasági érdekek által keretezett médiajogi kérdés. A szerző a reklámjog és a médiajog keresztmetszetét képező kereskedelmi közlemények formai és tartalmi korlátait az Európai Unió irányadó szabályozási modellje és a hazai joggyakorlat tükrében mutatja be és elemzi.

A kötetet a területtel foglalkozó elméleti és gyakorlati szakemberek, valamint a médiapiaci szereplők számára ajánljuk.

Kiadvány
ISBN 978-963-258-1620
Megjelenés éve 2012
Formátum B/5
Terjedelem (oldalszám) 131

Megrendelőlap

Megrendelés esetén kérjük, töltse le a megrendelőlapot és juttassa vissza beszkennelve e-mail címünkre vagy a +36 1 349 7600 fax számra.

Megrendelőlap
letöltése (PDF)

Kapcsolódó termékek

Copyright © 2014 HVG-ORAC Lap- és Könyvkiadó | Minden jog fenntartva.